Wersja DEMO bez możliwości zakupów, ceny oraz dostępności są poglądowe.

O nas

Tworzymy porównywarkę ofert hurtowni motoryzacyjnych, przeznaczoną dla sklepów oraz warsztatów samochodowy sprzedających części, które posiadają w tychże hurtowniach indywidualne warunki handlowe(ceny, terminy dostaw).
Naszym celem jest możliwie maksymalne uproszczenie i zautomatyzowanie procesu zakupowego między hurtownią a klepami i warsztatami sprzedającymi części.
Zamawianie części w sklepach motoryzacyjnych jest dość skomplikowane jest na rynku kilkanaście hurtowni motoryzacyjnych o krajowym zasięgu działania, większość sklepów korzysta z około 7 z nich jednocześnie. Osoba zamawiająca towar jest pracownikiem wykwalifikowanym i dokładnie wie jaki produkt chce zamówić. Natomiast znalezienie tego produktu w najlepszej cenie i porównanie dostępności jest czynnością bardzo żmudną. Znajdujemy indeks części którą jesteśmy zainteresowani następnie wklejamy go do katalogów wszystkich hurtowni po kolei by znaleźć najlepszą oferte. Często juź przy 4 katalogu pojawiają się pierwsze trudności z analizą w której hurtowni produkt był najtańszy i dostępny w interesującym nas terminie. W rezultacie przy dużym natłoku pracy zamawianie części odbywa się w hurtowniach według przyzwyczajeń zamiast zachowań czysto ekonomicznych. Różnice w cenach zakupu przy rzetelnej analizie przekraczają 15%.
 
Motorro.pl dla sklepów i warsztatów
 
Porównywarka indywidualnych warunków handlowych w każdej hurtowni z czytelnym wynikiem uszeregowanym według ceny lub dostępności w zależności od potrzeb. Pozwoli to skrócić czas zamawiania towaru nawet o 70% a także pozwoli zaoszczędzić realne pieniądze w procesie zakupowym. Dzięki czemu sklep lub warsztat mogą zarobić więcej a jednocześnie zwiększać swoja konwersje sprzedażową dzięki trafionym wycenom. Dla naszych klientów dostępna również opcja szybkiego nawiązania współpracy z nowymi hurtowniami oraz wyszukiwanie trudno dostępnych produktów w hurtowniach z którymi dotąd klient niewspółpracował.
 
Motorro.pl dla współpracujących hurtowni
  • Możliwość pozyskania nowych klientów
  • Aktywacja uśpionych klientów
  • Autoryzacja nowych klientów (sklep, warsztat)
  • Raport z analiz decyzji zakupowych klientów, którzy wyszukiwali indeks ale nie kupili produktu - co zdecydowało dostępność czy cena. Raport na indeksie bez danych klienta
  • Legalne rozwiązanie na czytelnych partnerskich zasadach
  • Odciążenie stacjonarnych sił sprzedaży
  • Ułatwienie pracy handlowcom 
Kim jesteśmy:
Mariusz Pawluk- 6 lat doświadczenia na kierowniczym stanowisku w lokalnym dużym sklepie motoryzacyjnym, wcześniej 6 letnie doświadczenie jako handlowiec B2B w branżach budowlanej i FMCG. Pasjonat motoryzacji, zmotywowany, ambitny, kreatywny. 8 lat temu uruchomił pierwszy projekt informatyczny recepcjaonline.com system zarządzania recepcją w salonach kosmetycznych i fryzjerskich. Zarządzał tworzeniem aplikacji oraz modelowaniem dystrybucji.
Daniel Siwiec- Przedsiębiorca, 8 lat doświadczenia w handlu ,a od 5 lat prowadzi biuro obrotu nieruchomościami gdzie zarządza 17 osobowym zespołem. Absolwent kursów CCIM nazywanych „doktoratem z komercyjnego rynku nieruchomości”. Specjalizuje się w kreatywnych modelach inwestowania, w oparciu o rożnego rodzaju dźwignie. 

Jesteś zainteresowany produktem motorro.pl zadzwoń 500 195 799 lub pisz mariusz.pawluk@motorro.pl